16 Haziran 2013 Pazar

Bu Bir Aziz Yıldırım Yazısı!

Net sayıyı söylüyorum:10 yabancı oyuncu.Gidenler henüz gitmediğine göre durum böyle.Esame listesine 8 isim yazılacağı ancak 6 tanesinin aynı anda oynatılacağı düşünülürse iyi bir sayı ideal bir sayı aslında

Şimdi bu yabancıları ve alınan fiyatlarını yazalım.

Joseph Yobo - 2.5 M Euro
Raul Meireles - 10 M Euro
Cristian Baroni- 7 M Euro
Miroslav Stoch -5.5 M Euro
Dirk Kuyt - 1 M Euro
Mousa Sow - 10 M Euro
Pierre Webo -3 M Euro
Milos Krasic - 7 M Euro
Bruno Alves- 5.5 M Euro
Michal Kadlec- 4.5 M Euro

Toplam 56 M Euro ediyor.Bu para Galatasarayda sadece 36 M Euro.

Buradan çıkacak sonuç su olmalı.Parayla saadet olmuyor.Yıllarca paranın en çok aktığı saha gelirini en çok alan Ortega , Anelka gibi dünya yıldızlarını getiren Fenerbahçe parayla saadetin olmayacağını gösteriyor hepimize.Zira bu hesaplara göre en çok şampiyonluk Fenerbahçenin olmalıydı.

Bütün profesyonel takımlardan -Aziz Başkan istisna- isteğim amatörlerdeki oyunculara yönelmeleri.Yabancıdan bir halt olmaz demiyorum ama yabancıdan da bir başka yabancı doğmaz.Giden arkasına bakmadan gider.

Sorun Futbol mantığına aykırı yönetici ruhları.Aziz Yıldırım ruhlu yöneticilerin,hırslı ve aykırı mantıkla çalışması  hem bir çatışma ortamı hem de futbolcu için Katar ya da Türkiye ne fark eder mantığını getiriyor.Bunun sorumlusu yıllarıdır Fenerbahçe'de yöneticilik yapan astığım astık kestiğim kestik Aziz Başkandır.

Sayın Başkan'a hatırlatmak istiyorum.Şike olayları nedeniyle açıklanana gerekçeli kararı tanımadığını söylemişti.Sayın Başkan o gerekçeli kararın en üstünde TÜRK MİLLETİ ADINA yazar.Yargı,yetkisini aldığı kurum olan millet adına yetkisi kullanır.Yani tanımadığınız şey milletin iradesidir ki o da milyar Aziz Yıldırım bir millet etmeyecek bir kavramdır.

Siz değil miydiniz Başkanım siz istediğiniz kadar k.çınızı yırtın diye bağıran taraftarınıza.Siz değil misiniz Anadolu Kulüplerini havuz ile tehdit eden.Siz değil miydiniz benim Fenerbahçeli kardeşimi provoke edip millerin polisiyle çatıştıran.Sayın Başkanım sizden ricam bırakın bu başkanlığı.

Başkanım bakın spor gerçekten eğlenceli bir şey.Kaybetmesi bile zevkli bu sporun.Hele ki futbolda.Ama başkanım biliyorum boşa vakit harcıyorum ne siz dikkate alacaksınız beni ne ben bundan sonra sizi.Ama iyi ki bu dünyada bir şeylerin sonu var ve sizin de başkanlığınız bir gün bitecek.Bitecek değil mi?